2008. június 27., péntek

Storm ...

Olyan kellemesen indúlt a reggel. 3kor arra ébredtem, hogy „leszakadt az ég”. Dörgött, villámlott, szakadt az eső jéggel együtt. Kimentem inni, megnéztem agy kicsit az egészet, majd visszafeküdtem. Volt még időm. A nagy égzengés közepette simán elaludtam 5 percen belül. Annyit még elhatároztam, hogy papucsban megyek dolgozni, és nem cipőben, mert annak semmi értelme, hogy szétázzon. Még tettem magamnak zoknit is, hogy bent ne mezitláb legyek a szandálomban. Ja, meg kivettem a tegnapi melóspólóm, és raktam be újat, tisztát. Gondolkoztam azon is, hogy viszek magammal pénzt is, de aztán úgy gondoltam, hogy elég ami nálam van. Mire elindultam, elállt az eső, illetve éppen, hogy csak szemerkélt. Persze aztán a busszalpont beleszaladtunk a viharba, az úton hömpölygött a víz, szakadt folyamatosan, villámlások tömkelege. Én meg teljesen fel voltam dobva, élveztema látványt, és közben sanálkoztam, mert legszívesebben kiálltam volna az esőbe. Az egyik legfantasztikusabb érzés, amikor az ember nyáron kiáll a szakadó esőbe, pillanatok alatt átázik, tetőtől talpig elborít a víz, és körülöttem tombolnak az elemek. No, ez most sajna kimaradt. Beértema látvánnyal, ésazzal, hogy közben Juno Reactort hallgattam, asszem pont a Pistolero különböző feldolgozásait. Pécsen a felhőszakadás komoly problémákat okozott, volt, ahol a csatornafedeleket felnyomta a víz, egyes helyeken kisebb tavak keletkeztek, és komoly közlekedési problémákat okozott. Szerencsére nem nekem. Nem, nekem teljesen más jellegü problémám adódott. A kapunál derült ki, hogy bizony a Belépőkártyám otthon maradt. Naná, hogy a koszos pólómmal vettem ki. Most van egy Visitoros kártyám, amivel nem tudok normálisan kimenni, csak ha papírra rögzítik az időpontokat, meg miegymást. Mivel a kártyámon van az öltözőszekrénykulcsom is, táskám egy kolega szekrényében van. Még jó, hogy papucsban jöttem, ami a megtévesztésig hasonlít a bent használt papucsra. Az is jó, hogy hoztam zoknit, így a lábam sem fázik. Az viszont, hogy nem hoztam magammal pénzt, gondot jelentett, mert nálam kevés volt, és amiből ebédelni akartam, az meg a kártyámon van/volt. Kénytelen voltam az egyik kolegától segítséget kérni, ő odaadta a sajátját, hogy fizessek arról. Igazán rendes volt tőle. Kajába menet meg néztem ki ablakokon, hogy legalább kicsit lehült a levegő, még mindig be van borulva. Aha! Kaja után az udvaron keresztül mentem vissza, és kiderült, hogy tévedtem. Fülledt, meleg, párás idő van, szinte észre se venni, hogy esett. Azaz, de, észrevehető, hogy esett, pont azért ennyire fülledt a levegő. Vagy párás. Mi lesz itt este 6ra, mikor majd megyek haza? Maj d 5 óra múlva kiderül ...

Nincsenek megjegyzések: