2008. június 9., hétfő

Tabacco ...

Múltkoriban megfogadtam, hogy ha lehet, nem fogyasztok dohányipari terméket (jaj, de szépen megfogalmaztam) (?!). Tisztán! Persze ennek ellenére szerdán rágyújtottam kb. 3 szál cigire, akkor valahogy kellett. Várakoztam, és közben ideges is voltam. De csak egy kicsit. De ezt leszámítva télleg nem dohányoztam már napok óta. És nem is hiányzik, nem érzem hiányát, nincsenek elvonási tünetek. Nem vagyok idegesebb, mint szoktam, nem remegek egy staubért, stb. De az a helyzet, hogy nem van nagyon munka, mondhatnám, hogy órák óta nincs semmi, és ennek tükrében, pusztán unalomból előfordulhat, hogy a mai éjszaka folyamán még rágyújtok. Semmi sem biztos, de előfordulhat. Deazért tartom magam az eredeti elhatározáshoz, hogy dohányterméket magában nem fogyasztok ...

Nincsenek megjegyzések: