2008. június 26., csütörtök

Lemondás ...

Az emberek általában úgy gondolják, és azt is mondják, hogy lemondani dolgokról könnyü. Aki ezt így gondolja, az még nemmondott le semmiről. Mert lemondani csakolyasvalamirőllehet,amit szeretünk, szükségünk van rá, érzelmileg függünk tőle. A többi esetben szerintem csak szimplán arról van szó, hogy tudatosan, vagy tudat alatt rájövünk, hogy nincs szükségünk rá. De a lemondás az áldozat. Áldozatot kell hzni valamiért, ami fontos, akár nekem, akár másnak, de én lemondok róla, még ha hihetetlen, szinte elviselhetetlen kínokat is kell miatta átélni. Szerintem ezt jelenti a lemondás. Én legalábbis így éltem meg, ez a személyes tapasztalatom. Persze tévedhetek én is, nem azt mondom, hogy ez így van. Mindenki máshogy éli meg a dolgokat.

Nincsenek megjegyzések: