2008. június 9., hétfő

BrainWashing ...

Droidok. Mindenütt. Bármerre nézek, látom őket, itt élnek közöttünk, és egyre többen vannak, szépen lassan sokasodnak. Nem feltétlenül a hagyományos, szexuális úton. Sőt, alapban senki sem születik droidnak. Csak idővel azzá válnak. Belekerülnek a Rendszer forgatagába, elnyeli a Többséget,mint egy nagy, hatalmas Fekete Lyuk. Agymosottak, kondícionáltak, programozottak a különböző propagandák, dogmák, reklámok, TV-müsorok, rendeletek, szabályok, és még ki tudja mi minden által. A lista szinte végtelen, sorolhatnám még ki tudja meddig. Nem is akarom sorolni. Valahol én is droid vagyok, de bízok benne, hogy csekély a befolyás, és a Programot, amit rám kényszerítenek, hogy én is beálljak a sorba, folyamatosan próbálom feltörni, felülírni. Több-kevesebb sikerrel.  És mindez mire jó? Talán semmire sem. Legalábbis én nem sokat tudok vele kezdeni. Nem tudtam igazi előnyt kovácsolni ebből. Nem igazán tudom ezt eldönteni. Lehet, hogy nem is kell eldöntenem. Nem tudom. Mindenesetre a kétség ott lappang bennem folyamatosan, a kétélü fegyver, mely megakadályozza, hogy elhiggyek bármit feltétel nélkül, ugyanakkor abban is csalást keresek néha, ahol semmi ilyen nincs. De ha választanom kellene, hogy maradok-e ennél a személyiségnél, vagy kérek inkább egy kicsit mást, ettől különbözőt, ami joban be tud illeszkedni a Társadalomba, Közösségekbe, a Tömegbe, maradnék a régi, jól megszokott, kicsit (?) lökött énemnél. Hogy miért? Nem tudom. Bármennyire is gondolkodok rajta, választ nem lelek, de nem is zavar. Talán azért, mert én így vagyok az, aki. Fene se tudja ...

Nincsenek megjegyzések: