2007. december 28., péntek

Mai tortúra ...

A mai nap "jól" kezdődött. ! előtt ébresztett a teló, gondoltam pár perc "Szundi" nem gond, ébreszt majd megen. Ébresztett is. Anyám, hogy 3/4 5 van. Tehát elaludtam, elkéste. Kaja, kávé, tea, öltözködés, irány buszmegálló, polgári járat. Ott meg várhattam 10-15 percet, mert annyival korábban értem le. Aztán begyalogoltam Parasztelosztótól, jól átfáztam. Mikor beértem termelésbe, akkor tudatosult bennem, hogy megen Herót haverommal érkeztem munkába. Mostanra átvette az irányítást, és ő a fő hangadó, mérvadó. Nincs kedvem dolgozni, álmos vagyok, és fáradt. Simán tudnék aludni pár órát, nem jelentene gondot. Csak itt bent nem lehet. Mikor meg végzek, még nem mehetek haza, be kell ugranom pécsre, belvárosba. Csak utána érek haza, addigra meg nem tudok majd aludni. Sebaj, majd holnap reggel, délelőtt kialszom magam. de addig ... Marad a csendes szenvedés ...

Nincsenek megjegyzések: