2007. december 5., szerda

Winter in the country ...

Tegnap belekóstóltam a vidéki élet "szépségeibe". Kb. délelőtt 10kor meghozták a fát, leborították, és már mentek is tovább. Utána bereggeliztem, majd nekiálltam behordani, illetve begyújtani, fűteni. Azt kell, hogy mondjam, nem egyszerű feladat, és nem is könnyű. Az izmaim be vannak durranva, minden tagom sajog, izomlázam van. A sok gugolástól a kazán előtt még a térdem is fáj. No, hát elszoktam az ilyen jellegű munkától, nem mostanában csináltam. Meg fűteni se kellet túl sűrűn eddig, abban sincs még túl sok tapasztalatom. Elméletileg 7végére be lesz hordva mind, addigra már nem lesz vele ilyen gond. És mivel nagyrésze hasogatva van, le van egyszerűsítve a munka, max. vékony miatt kell hasogatni, de ez se gond. Tennap megmutattam a fának a fejszét, és majdhogynem szétesett :D Jövő 7en meg jön száraz fa, és meg is van a téli fűtésre való. És mennyivel kevesebből jövünk ki, mint Pécsett a távfűtésből ...

Nincsenek megjegyzések: