2007. december 13., csütörtök

Emlékek ...

Ha meg akarom határozni, hogy melyik időszak volt az, amikor viszonylag jól éreztem magam, akkor azt kell, hogy mondjam, a Tettyén töltött 2 év volt az. Nem voltam egy Krőzus, nemis laktam fejedelmi körülmények között. Volt egy lakás, abban egy kisebb szoba (olyan 2,5x4 m körüli lehetett), ami az enyém volt, a konyhát és a fürdőszobát 3an osztottuk meg. Volt egy 80 literes bojler, ami nem sok, sokat kellett gyalogolni hegynek fel, ha nem volt éppen busz, de jó volt. Volt egy saját szobám, ahova el tudtam vonulni magányomba, ha éppen azt akartam (most is van saját szobám, csak nem tudom kirekeszteni a külvilágot, ha arra van szükségem). Élveztem a szabadságot, a függetlenséget, az önállóságot. Életem mozgalmas volt, néha rohanó, kapkodó, esetleg meggondolatlan, de jó volt. Szerettem azt az életet, és valahogy hiányzik is. Az elmúlt egy év nyugodt volt, viszonylag csendes, amire szükségem is volt, sok mindent kellett kipihennem. De most már unom, túl egyhangú. És hiányzik a függetlenség is. Oly sok mindenre lenne szükségem ...

Nincsenek megjegyzések: