2008. november 2., vasárnap

Még mindig unatkozom ...

Újabb dolog, ami minden előnye mellett Pécsvárad ellen szól. 7végén qrvára nincs busz Pécsre, illetve baromira ritkán, és már korán vissza kell indulni, mert 7 után valamivel van az uccsó busz. Programok se nagyon vannak, látnivalók már nem annyira érdekelnek, ami van, azt elég hamar meg tudnám nézni. Egyáltalán, az egész nem az igazi. Az előbb is csak hevertem az ágyon, és nem igazán tudtam, hogy mit csináljak. Azt gondoltam, hogy megnézek az új Clone Wars epizódot, de kiderült, hogy ezt már láttam múlt 7en, a legújabb még nem került föl netre. Szóval csak heverésztem, még a zene sem szólt, és nem tudtam, hogy mit csináljak. Játszani nem volt/van kedvem jelenleg, filmnézés még talán, de télleg unatkozok. Mászkálni se, mert valahogy itt nem az igazi. Szerencsére felhívott a területi képviselőm, szal vele lesz egy kisebb megbeszélésem, de aztán jöhetek haza. Utána meg majd meglátom. Mindenesetre azt már látom, hogy nem is megyek el másik városba dolgozni, de be kell költöznöm Pécsre. Az még mindig jobb, mint ez az állandó jellegű nyugger-hangulat, ami itt uralkodik. Ja, most jut eszembe! Hisz' volt itt program, múltkor, kb. 2 hete volt Pécsváradi Leányvásár! Biztos jó volt, csak én dolgoztam akkor, éjszakás voltam. Meg amúgy se ismerek itt sok embert. Hiába, ez van akkor, ha az embernek csak pár barátja van, és azok se a közelben laknak. Nagyon nem jó ez így. Mint ahogy pár napja is írtam, be van szűkűlve az életem, és az életterem is. Persze erről is én tehetek, mert már hónapokkal ezelőtt kellett volna tennem ez ellen. Szóval a terv az, hogy vagy munkahelyet váltok, és megyek másik városba, vagy ha maradok az Elcónál, akkor meg beköltözök Pécs. Illetve akkor is beköltözök Pécs, ha helyben sikerül találnom új melóhelyet. Albiba. Nem olyan rossz az, laktam már úgy, és élveztem is. Megvan a sajátos hangulata, és minden hátránya ellenére nekem még mindig jobban bejön, mint a mostani helyzet. Félreértés ne essen, nincs bajom azzal különösen, hogy itt lakok, mert kajám van, tiszta ruhám is, van hol aludnom, a szüleimmel jól kijövök. Csak ez nekem így nem elég. Itt nincs élet. Másfél év a vidéki életből elég volt nekem. Azért valószinű, hogy év végéig még itt maradok, de utána menni akarok.

Nincsenek megjegyzések: