2008. november 21., péntek

Ember tervez, mérnök közbelép ...

Csak hogy örüljek, felhívott főnököm, hogy jövő 7 keddjén nappalosban akarok majd dolgozni, kolegám szabadságolása végett. Faja. Hétfő reggel leadom a munkát, kedd reggel meg vehetem fel. Kész élvezet lesz a hétfői napom, nem tom, hogy mit is csináljak, hogy a keddi napom ne legyen ótvarszar. Valszeg nappal megpróbálok ébren maradni, hogy meglegyen az éjszakai alvásom. Majd kitalálok valamit programnak. Ehh.
Korábban terveztem, hogy ma bemegyek Pécs, körülnézek, teszek-veszek ezt-azt, de aztán mostanra elment tőle a kedvem. Inkább itthon maradok most. Majd bemegyek hétfő. Kell vennem nadrág, mert jelenleg csak 1 van, amit fel tudok húzni. A másikat kihíztam, és a harmadik is már nem jó. Hiába, az élet nem egyszerű. Terveztem, hogy ma bemegyek a pécsi Buddhistákhoz is, de ez is elmaradt, megen. Hétfő? Kedd? Esetleg szerda? Jó lenne most már télleg elmenni hozzájuk, nem csak tervezgetni, és halogatni. Elég sokat olvastam mostanában a Dharmáról, de ez kezd kevés lenni. Kellenek magyarázatok, esetleg útmutatások. Vannak kérdéseim is. Külsők is, belsők is. A belsőkre nekem kell megtalálnom a válaszokat, a külsőkre mások adhatják meg.

Nincsenek megjegyzések: