2008. november 24., hétfő

Fáradtan ...

Eddig ezt a napot is sikerült átvészelnem, jobban, mint gondoltam. Igaz, délelőtt aludtam 2-3 órát, azóta megen ébren vagyok, de már nem sokáig. Igazából nem csináltam semmi különöset, csak pihentem. Netelgettem, méleket törölgettem, még játszani is próbáltam, de aztán letettem róla, nem volt hozzá hangulatom, kedvem, meg lelkierőm se. Gondolkodtam, hogy bemegyek Pécs, de aztán arról is lettem, fáradtnak éreztem magam hozzá. Majd szerdán bemegyek, akkor lesz időm is, meg addigra kipihenem magam. Holnap este hazaérés után vacsora, aztán rövidesen vízszintesbe helyezem majd magam. Hasonlóan a mai estéhez, mert ez fog következni. Ja, megen megnéztem egyik kedvenc filmemet, a Hivatali Patkányokat (Office Space). Még mindig nagy kedvencem, ezzel dobom fel a hangulatomat, ha nagyon elegem van a Cégből. Márpedig ez megen aktuális valamelyest. Ezt a filmet be kéne mutatni az egész Elcónak, főleg a vezetőknek, főnököknek, és egyébb haszontalan mitugrászoknak. Akik kiadják az utasításokat. És persze ajánlanám az egyszerű melósoknak is. Nekem sokszor segített ez a film, hátha másoknak is segítene. Feloldódni, lazítani. Amúgy sok mondanivalója van szerintem, de ki mit lát benne, mennyire mélyed el a sztoriban. Ja, egyébbként volt egy olyan sejtésem, hogy majd filmnézés közben elalszok, de ez nem történt meg. Szerencsére. Éjjel aludni akarok, és nem pedig forgolódni álmatlanul, hogy aztán holnap vörös szemekkel, és ingerült, feszült állapotban küzdjem végig a 12 órát. Hamarost fürdés, aztán ájulás, kóma reggel 4ig. És most el.

Nincsenek megjegyzések: