2008. november 7., péntek

Fotóalbum ...

Mióta megvan a fényképezőm, azóta akarom publikálni, nyilvánosságra hozni a képeimet, amiket csináltam, illetve csinálni fogok. Nézelődtema különböző oldalak között, tárhelyek, képmegosztók, blogok közt, aztán a blogger mellett döntöttem, de igazán azzal sem voltam megelégedve teljesen. Nem azokat az igényeket elégítette ki, amiket szerettem volna. Nem rossz, de azért mégse az igazi. Egyszerre csak pár képet rakok fel oda általáan, azokat is megválogatva, melyik a legkifejezőbb, amit éppen be akarok mutatni, másrészt meg ott nem csak saját képeket rakok fel, hanem máshol találtakat is. Leginkább az aktuális hangulat, és a világképem kifejezésére alkalmas vizuális eszközökkel. Szerencsére most találtam egy fotómegosztó portált (Fotóalbum.hu), és amennyire átfutottam, nem rossz. De ez majd úgyis kiderül, mert regeltem egyet. Most már csak el kell kezdenem feltölteni a képeimet, illetve előtte azért picit szortírozni, hogy mit is. Erről jut eszembe, hogy a Gimpet is tanulmányoznom kell, mit és hogyan tudok vele csinálni. Egyelőre most csak a regisztráció volt meg, innen a Cégtől nem tudom elérni a képeimet. Feltöltés otthonról, ma este, vagy holnapi nap folyamán.

Nincsenek megjegyzések: