2008. november 13., csütörtök

Bolondok Háza ...

Nappal sikerült vagy 2ésfél órát aludnom. Nem többet, max kevesebbet. Aztán irány be Pécs, mobilszámla befizetése, meg egyebek, aztán mászkálás a városban, időkitöltés gyanánt. Most meg ittgebedek bent a Cégnél, és amilyen "szerencsém" van, kevés nyugalmam lesz. Naná, hogy ma egyedül vagyok, és ilyenkor jön össze minden szarság! Sebaj, most már túl vagyok a felén, reggel 6ig meg kibírom. Remélem, hogy addig már nem lesz annyira éles a helyzet, mint a műszak első felében. Az kőkemény szopatás volt. Volt, hogy egyszerre kellett volna lennem 2-3 helyen. Naná, hogy nem ment. EGyébbként nem voltam ideges. Csak volt pár pillanat, amikor a fáradtsághulláma éppen rámtört, és akkor kicsit nehezebben viseltem a dolgokat, de aztán ezen is túltettem magam. Minek idegeskedjek, amikor más megteszi helyettem is bőven? Pedig neki se kellene, csak benne van a félsz a büntetéstől. Ez van, ez megy itt nálunk, a Cégnél. A félelemmel sok mindent el tdnak érni, többek közt azt is, hogy az emberek megtesznek bármit, csak hogy a legyen munkájuk. Jó, az rendben van, hogy az emberek hajlandóak kompromisszumokra, na de minden áron? Na ne! Részemről ez nem megy. Egyébbként is, jobb az, ha nyugodt maradok, és nem idegeskedek. Nekem, másoknak is.

Nincsenek megjegyzések: