2008. november 6., csütörtök

Meglepetés ...

Az Élet, vagy Sors néha furcsa dolgokat produkál. A Cég kapuja felé haladva feltűnt, hogy vannak páran az automata (bank) előtt, megkérdeztem hát, hogy volt-e már utalás? A válasz igen volt, ennek nagyon örültem. Ez már jobb kedvre derített, nem mintha rossz kedvem lenne amúgy. El is kezdtem keresni a bankkártyámat, ami persze otthon van. Ekkor ért a meglepetés, mivel zsebemből előbukkant egy 500 Ft-os. Örömöm tovább fokozódott, még jobb lett a kedvem. Ezek az apró dolgok, amik fel tudják dobni az ember hangulatát, még ha rövid ideig is. Bár, ha joban belegondolok, még mindig nem hangolódtam le. Az is igaz, hogy ott van a holnapi nap ígérete. A mai az utolsó munkanapom , reggeltől szabad vagyok, kezdődik a pihenő, a szabadnapok. Tudom, hogy reggel nem fogok lefeküdni aludni, ha hazaértem, mert jövök vissza Pécsre, de legalább a barátaimmal találkozok, az meg megéri ezt az áldozatot. Aludni majd ráérek éjjel. Ezeket leszámítva még nem tudom, hogy hogy fog alakulni a honapi napom. Továbbra is szándékomban áll, hogy felkeresem a pécsi buddhistákat, csak nem tudom, hogy ezt holnap hogy tudom megoldani, ha egyáltalán megoldható lesz. Kérdés az, hogy napközben hogy alakulnak a dolgok, meddig húzódnak el az események, programok. Aztán az is kérdés még, hogy mennyire leszek fáradt, álmos. Ez mind kiderül majd holnap, addig meg feleslegesen is aggódok, vagy gondolkodok rajta. Különben is, minek aggódni?

Nincsenek megjegyzések: