2008. szeptember 30., kedd

Unalom ...

Unatkozom. Nem is kicsit. Nem arról van szó, hogy nem lenne mit csinálnom, mert feltalálom magam, találok magamnak programot. Csak minden unalmas valahogy. A munkám is. Pedig itt is van mit csinálni, arról gondoskodnak. Csak nem köt le. A megszokottság, a monotonitás jellemző, annak ellenére, hogy változatos a munkám. Csak nem eléggé, és kevés a kihívás. Illetve nem megfelelő a kihívás, nem olyan, amire igazából szükségem lenne. Ezt az évet még kihúzom itt, aztán meglátom, hogy mi lesz.

Szabadidőm alakulásáva lsem vagyok megelégedve igazából. Egyrészt hiányzik a megfelelő szellemi társaság, akikkel ki tudnék rendesen kapcsolódni. Ebből kifolyólag nem is járok szinte sehova. Ami programok meg esetleg felmerülnek, általában munkanapra esnek. Vagy nem érdekelnek igazán. Most volt Pécsi Napok. Oda se mentem el. Voltam már párszor az elmúlt 10 évben, és már nem tud érdekelni. Az is unalmas, nincs benne semmi új. Meg kikkel?

Tegnapolvastam, hogy 7végén volt AnimeCon, Anime és Manga találkozó. Néztem képeket róla, és nagyon sajnáltam, hogy ilyen rendezvények csak Pesten vannak. Pedig szívesen elmentem volna, de hát az nekem 3-4 órányi utazást,meg rengeteg pénz kiadását jelenti. Jelentette volna. Mindenesetre ennek hatására elkezdtem letölteni a Death Note c. Animet, ami állítólag igen jó. Nemrég csináltak belőle filmet, mozisat, rendes szereplőkkel, azt is tervbe veszem.

Habár nem van nagy kedv felköltözni Pestre, egyre több jel mutat arra, hogy bizony az lesz a vége a dolognak. Az okok: több munkalehetőség; jobb fizetések; több lehetőség bármire; tiszta lappal tudnék kezdeni, nem kötnének meg a már rámragasztott címkék; környezetváltozás. Ezek azok az okok, amik miatt egyre inkább Pest felé fordulok, még ha valahol taszít is a gondolat. Majd elmúlik, ha egyszer odajutok. Persze el is kell határozno magam, és megtenni az első lépéseket.

És most cigiszünet!

2 megjegyzés:

MDL írta...

Továbbra is tervben van Pestre költözni? Ha igen, szerintem mindenképp próbálj meg valami csendes helyet találni. Nekem az hiányzik a vidékről.

Kcj írta...

Nem, Pest mostanra már kiesett. Messzebbre kell mennem. Külföldre. De erről majd bővebben egy postban, hamarosan.