2008. szeptember 15., hétfő

Pihenés ...

A kiutalt pihenőidőm első nagyszabású cselekedete az volt, hogy aludtam, sokat. Tegnap este nekiálltam kicsit játszani, de aztán 9 felé valahogy kezdtem elveszíteni a kontrollt testem felett. Éreztem, hogy a figyelmem egyre jobban ellaposodik, nehezebben ülök a helyemen, és egyfajta kábaság kezdett eluralkodni rajtam. Megoldás, tevékenységváltás. Gondoltam, nekiállok filmet nézni, és majd csak lesz valami. Lett is. Elaludtam. Valamikor 11 után ébredtem fel, ébren voltam még úgy kb. éjfélig, majd megen alvás. 7 órától 11ig kisebb megszakításokkal aludtam még, de most már fel kellett kelnem. Így most a rengeteg alvástól vagyok most kicsit kába, de legalább kialudtam magam. Rám fért már, az utóbbi időben kicsit nehezen, és összevisza aludtam. Hogy mit fogok csinálni a továbbiakban? Nem tudom, de majd csak alakul valahogy. Filmnézés, ha az időjárás engedi kirándulás, találkozás ismerősökkel, valamilyen könnyebb, lazább program, mind tervben van valamilyen szinten. Semmi konkrét, úgyis majd az idő hozza meg a válaszokat. Meglátom.

Nincsenek megjegyzések: