2008. szeptember 19., péntek

Heti kaland ...

Ezt most beszoptam rendesen. Most meglett az ára annak, hogy egy ideje nem használok vírusírtót. Valamikor kedden vírusgazda lettem, már nem is tudom, hogy tettem szert rá. Aznap este nem foglalkoztam vele, mert már nem volt lényege akkor. Másnap is csak később tudtam foglalkozni vele, mert az íróm Öcsémnél volt. Sebaj, visszaszereztem, neki is ugrottam a folyamatnak. Format C, majd windows újratelepítése. Örültem is, hogy sikeres voltam, de ez hamar elmúlt. Valahogy megen felmászott a gépemre, elképzelni se tudom, hogy honnan. Próbálkoztam víruskereséssel, írtással, találtam is egy rakatot, nagynehezen megszabadultam tőlük, nagyon remélem. Most megen töröltem C, Winfos újratelepít, új tűzfal/vírusírtó kombó, és egyelőre működik a rendszer. Maradjon is így ...

Nincsenek megjegyzések: