2008. szeptember 10., szerda

Elvek ...

Az ember megfogad dolgokat, és általában megszegi ezeket a fogadalmakat. Én is tettem már fogadalmakat, meg is szegtem nagyrészüket. Most viszont na egy, amit nem szeghetek meg. Megfogadtam, hogy nem fogok olyan képeket felrakni, publikálni (ismerőseimről, rokonaimról), amin személyek felismerhetőek. Tehát nem látszik az arcuk. És persze ez miatt nem mutathatok meg pár képet, pedig szerintem jól sikerültek, vagy a helyzet komikumát örökítették meg. Persze megtehetném, hogy teszek az egészre, de nem, ezt most télleg be kell tartanom. Pedig ...

2 megjegyzés:

MDL írta...

Ha nem kinos helyzetben orokitetted meg az illetot, nem kellene kiakadnia rajta szerintem.

Maradtak a novenyek, allatok, epuletek, tajak.

Kcj írta...

a helyzet nem kínos, legalábbis eddig még nem volt olyan kép. másrészt ez az elv csak ismerősökre, rokonokra vonatkozik. ha majd adódik olyan személy, akit érdemesnek találok arra, hogy leképezzem, és közzétegyem, az nem fog zavarni, és nem is fogok rajta moralizálni. ha meg mégis akarok képet felrakn ismerősről, akkor azért előtte megkérdezem róla. szerintem így fair, korrekt.