2008. szeptember 12., péntek

Már megint ...

Bizonyos dolgokat kezdek megszokni. Például azt, hogy idén eddig még nem tudtam elmenni szórakozni, bulizni, kikapcsolódni. Hogy miért is? Ha mentem volna valahova, akkor biztos, hogy aznap, vagy másnap nappalos voltam. Vagy éjszakás, ami eleve kiüti az egészet. Vagy ha másnap nem kellett dolgozni, örültem, hogy hazamehetek, és aludhatok. Volt olyan is, hogy reggel leadtam az éjszakást, este meg mehettem volna koncertre, de ennyira kába, és fáradt voltam, hogy inkáb kihagytam. Mert ha elmegy a kedvem az egésztől, és már nincs busz haza, akkor mit csinálok? Várok reggel 5ig, mert csakakkor van az első busz. Az ilyeneket eddig ebben az évben a munka stornózta. Vagy mi. BalatonSoundot már meg se említem. Az télleg röhej. De hogy a sor ne törjön meg, holnap van a következő buli, amire nem megyek el. Pécsen a Vidámparkban este 7től underground zenei és kultúrális rendezvény, több színpadal,meg miegymás, én meg éjszakás leszek, szabadságot kérni meg nem megy. Nincs aki helyettesítsen. Illetve aki lenne, az most a túlóráit piheni le, ahogymajd én fogom ugyanezt tenni jövő 7en, mikor is nappalos lennék. Valahol zavar, hogy nem tudok elmenni normálisan (?) szórakozni, elégetni a felesleges energiákat, megszabadulni a felgyülemlett feszültségektől. Valamit ki kellene találnom jövő 7re, amikor otthon leszek. Csak még fogalmam sincs, hogy milyen lehetősegeim lesznek. Majd meglátom. Lehet, hogy majd a véletlenre bízom a dolgot.

Nincsenek megjegyzések: