2008. szeptember 10., szerda

Tennap este ...

Tegnap este bementem Pécs, találkozni pár régi ismerőssel, közülük 1et már rég nem láttam. Több, mint egy éve. Meg is lepődtem, amikor halottam az "újdonságokat", amik az elmúlt évben történtek. Nagyon kimaradtam a történésekből. Mindenesetre igazam volt, mármint korábbi kijelentésem szempontjából. A régi baráti társaság télleg széthullott, szilánkjaira szakadt az egész. Volt némi illúzióm ezzel kapcsolatban, hogy csak én léptem ki valójában a körből, de nem. Megérzéseim ismét pontosnak bizonyultak. Mindenki szétszéledt, elvándorolt, változtatott. Ahogy az a dolgok rendje. Csak hát az zavar, ahogy történtek a dolgok. Bár lehet, hogy ez csak a rend része. Egyfajta természetes folyamat ...
Mindenesetre a tegnap esti sörözés kellemes volt, kint ülltünk a Hangulat kerthelyiségében, az idő még abszolút kellemes volt ahhoz, hogy az ember viszonylag lazán, nyáriasan öltözködve elüldögéljen pár sör mellett a szabadban. Azért este 10 felé már hűvösödik ... Azért még jó lenne pár ilyen estét tartani, amig kellemes az idő ...

Nincsenek megjegyzések: