2008. október 1., szerda

Insomnia ...

Úgy érzem, hogy megen kezdek alvászavarokkal küszködni. Illetve nem kezdek, mert már tart pár hete, ha minden igaz. A „legjobb" az, hogy ez általában munkanapokon jellemző. Nappalos műszak idején éjjel nem tudok rendesen aludni, éjszakásban pedig nappal nem tudok. Amikor pihenős vagyok, akkor tudok úgy, ahogy „rendesen"aludni. De igazából az se stimmel teljesen. Akkor éjjel 1-2 felé fekszek le legkorábban, de van, hogy később, és 9nél hamarabb nem igazán kelek fel. A múlt éjjel isúgy jártam, hogy este 10kor még elkezdtem nézni a Death Note 1. részét, de rendesen belealudtam, szinte alig emlékszem valamire belőle. Képek vannak, de a szöveg az már nem maradt meg. A lényeg az, hogy után, vagy közben  rendesen elaludtam, és valamikor ¼ 12kor tértem magamhoz. Akkor gyorsan fürdővíz engedése, hogy minél előbb le tudjak feküdni. Na ja. Ahogy azt én elképzeltem. Éjfélkor tértem megen magamhoz, csoda, hogy a kádból nem folyt ki a víz, ami ráadásulmár hideg volt. A bojler kiürült, és már csak hideg volt benne. Úgy döntöttem, hogy majd reggel zuhanyzok. A terv, hogy onnantól reggelig alszok, csak terv maradt, mert egész éjjel forgolódtam, állandóan felébredtem, vagy valami félkómaszerű állapotban voltam. Talán ha 2-3 órát aludtam összesen, és az nem volt elég, főleg, hogy össze-vissza, részletekben történt. Az a jó, hogy ma van az utolsó munkanapom, legközelebb csak vasárnap este jövök vissza. Addig remélem, hogy tudok valamennyit pihenni, kikapcsolódni. Megen kezd bennem halmozódni a feszültség, és kisebb kitöréseket már tapasztaltam is, indulatosokat, enyhén agresszíveket. Ez nem jó, nem vezet jó dolgokhoz. Ha máshogy nem megy, majd bemegyekvalamelyik Patika, és ott majd kérek rá valami homeopátiás cuccot. Korábban már működött, ha kell, most is fog. Valami Valeriána tartalmú, jó erős, az kellene ...

Nincsenek megjegyzések: