2008. október 31., péntek

Nyugalom, unalom ...

Az utóbbi 1 hónapban a legérdekesebb (?) dolog, ami történt velem, az az volt, hogy tegnap valamilyen madár leszart. Fantasztikus volt. Ez volt minden vágyam. Mindenesetre nem húztam fel magam rajta, nem kezdtem el idegeskedni. Végülis lehetett volna rosszabb is. Pl. ha van hajam, akkor nehezebben tudtam volna eltávolítani. Ja, mert hogy a fekemet sikerült eltalálnia. De lehet, hogy eztán, vagy ennek következtében majd szerencsés leszek a közeljövőben.
Mindenesetre az elégbrutális, és lehangoló, hogy mennyire semmilyen az életem. Nem megyek szinte sehova, nem csinálok különösen semmit, amivel feldobnám a hétköznapjaimat. Az tény, hogy mostanában nyugodt az életem, de ez már kezd túl nyugodt lenni. Rohadt unalmas ez az egész. Ezen sűrgősen változtatnom kell. Mihamarabb. Illetve ezen is. Még jó pár dolgon kell változtatnom. A hozzáállásomon a dolgokhoz. Meg még miegymás. Ha ezt így folytatom, akkor az unalom "megöl". Élményekre, tapasztalatokra van szükségem. Programokra, amik lefoglalnak. Sok a szabad, felesleges időm, és energiám. Elegem van ebből a semmittevésből.

Nincsenek megjegyzések: