2009. augusztus 1., szombat

Az orvostól ...

Tegnap voltam orvosnál. Megvizsgált, kérdezősködött Családomról, munkahelyemről, munkámról, poénkodott közben. Aztán megállapította, hogy kezdődő mandulagyulladásom van. Ha hétfőig nem érzem magam jobban, akkor vissza kell mennem, és táppénzre vesznek. És ez így lesz. valszeg még holnap visszamegyek Pécsvárad, ott is alszok, aztán hétfőn orvos. Jobb is így. Annak ellenére, hogy jó érzem magam, a munkahelyem nyomaszt. Valahogy feleslegesnek érzem magam. Nekem ott már nincsenek céljaim. És nem is találok (nem mintha keresnék). Amit én ott elérhettem, azt már elértem. Szóval táppénz.
Ja, feltűnt, hogy az elmúlt napokban fáj a jobb lábfejem. Aztán tegnap észrevettem, hogy kicsit mintha lila lenne a belső felén. Hm. Most, zuhanyzás után vettem észre, hogy ez a nagylábujjam felé is kiterjedt. Vajon mi történhetett? Mi okozta ezt? nem tört el, mert akkor jobban fájna. Gondolom valami zúzódás, csak azt nem vágom, hogy hol. mikor, hogyan? Inkább csak kellemetlen, enyhén zavaró. Talán ezt is megmutatom hétfőn orvosnál. Majd meglátom. Lényeg, hogy táppénzre kerüljek ...

Nincsenek megjegyzések: