2009. augusztus 6., csütörtök

Telihold ...

... van. legalábbis tegnap így láttam. Szeretem a Teliholdat, megfog a látványa (a lánya?), a hangulat, amit bennem kelt. Már csak azért is örülök neki, mert nem mindig van lehetőségem megnézni. Csomó esetben dolgoztam ilyenkor, és persze éjszaka. De most nem. Amúgy is nappalos lennék, ráadásul a mai lett volna az utolsó nappalos. Ha nem lennék táppénzen.
Állítólag ilyenkór jó meditálni. Amúgy is jó, tudom, de ilyenkor különösképpen. Tegnap éjjel meg is tettem, lefekvés előtt kb. fél órán át így is tettem. Erős a késztetés, hogy ma is megtegyem, már csak azért is, hogy meggyőződjek ezen állítás valóságáról. Amúgy is tervben van, hogy nekiállok XPt telepíteni, szerintem közben nyugodtan meditálhatnék. Persze még megvárom, hogy lejöjjön a ColorStar, aztán nekiállok. A többi zenét majd később folytatom. Ha új az XP ...

Nincsenek megjegyzések: