2009. augusztus 27., csütörtök

Séta

Tegnap valamikor este 6 előtt elindultam be a városba, még kintlévő pénzem után. Nem sok, egy ezres, de jelen helyzetemben még ez is számít. Utána valahogy még nem volt kedvem hazajönni (haza? egyre kevésbé érzem úgy ...), ezért csavarogtam, mászkáltam. Elsőnek a MediaMarkt lett a célpont, aztán az InterSpar. MM-ben csak nézelődtem, azzal is ment az idő, IS-ben meg semmit se találtam ahhoz vonzónak, hogy megvegyem. Még sört se. Persze egy doboz cigi persze befigyelt, pedig tudom, hogy az se kellene, de ez van, így jött ki a lépés. 8 óra volt, mire elindultam, csak úgy, bele az estébe. Szépen felsétáltam a Szabadság-szobor alatti parkba, onnan néztem a várost, és fényeit egy darabig. Szép volt, és oly rég láttam, hogy szinte el is felejtettem, milyen. Megnyugtató volt ott ülni, a sötétben, és közben figyelni a fényeket. Jó lett volna, ha tudok meditálni egy kicsit, de egyszerűen nem ment. Túl szétszórt, túl zaklatott vagyok ahhoz, és nem tudom, hogy tudnám magam lenyugtatni, mindenféle szerek, gyógyszerek nélkül. De jó volt, távol a zajoktól, a tömegtől, a gondoktól. Kisebb fintort csalt azért az arcomra, amikor a sötétségben felfedeztem a Cég telephelyét, de az érzést elpöccintettem magamtól. Persze eljött az idő, amikor úgy döntöttem, hogy deje indulnom. Felfelé menet kiizzadtam, és a gyenge szél, ami ott fújdogált, éppen elég volt ahhoz, hogy fázzak egy kicsit. Pedig nem is volt hideg ...

Nincsenek megjegyzések: