2009. július 31., péntek

Múló rosszullét?

Tegnap reggel melóhelyen nem éreztem magam jól. Valamikor reggel azt vettem észre, hogy fáj a fejem, enyhe szédülés, és émelygés kíséretében. Gondoltam, hogy majd csak elmúlik. De nem. Később még a légkondis helységben is melegem volt. Hiába mosakodtam le hideg vízzel, és tartottam a fejemet a csap alá, az sem segített. Aztán fél11 körül el is mentem az üzemorvoshoz, aki megvizsgált. Semmit nem talált, lázam sem volt, de írt nekem egy kilépőt, és azt tanácsolta, hogy menjek el a háziorvosomhoz. Ezután beszéltem főnökömmel, aki hazaengedett, és mára írt egy nap szabit. Most készülök orvoshoz menni. Remélem, hogy semmi komoly nem lesz, de azért azt nem bánnám, ha kiírna táppénzre. Az jó lenne. Nem van kedvem bemenni, és ott bohóckodni, imitálni, hogy dolgozok, és a sok vízfejű főnök baromságait elviselni. Amúgy is talán lesz még 9 munkanapom, ha úgy alakulnak a dolgok, ahogy azt én tervezem. Augusztus 19. lesz az a nap, amikorra a leszámolásomat tervezem. Remélem, hogy nem húzzák át a számításaimat. De most irány a doki ...

Nincsenek megjegyzések: