2009. július 19., vasárnap

Nyári vasárnap délután ...

Bementem vásárolni InterSpárba, gondoltam veszek ezt-azt. Meg nem volt kedvem egyhelyben ülni, még ha nem is volt rossz, sőt, a társaság is jó volt. Csak mehetnékem, tehetnékem volt. Du1 után lementem Centrumba, borultam (ahhoz képest, hogy utoljára valamikor talán június elején, elég jól ment), aztán a tegnap beharangozott közös evés volt a program. Brokkolikrémleves, és lángos volt a menü. Kimondottan jó volt, és ahhoz képest, hogy nem ettem sokat, jóllaktam. Ja, kb. másfél hete alig eszek húst, valahogy így jön ki mostanában. Nem szándékos, nem lettem vega, csak így alakul. De azért ennék már valami húsfélét is.
De vissza a témához, elkalandoztam. Szóval meglepődve tapasztaltam, hogy milyen kevesen vannak a belvárosban, milyen kevés autó mozog, aztán beugrott, hogy július, vasárnap, délután, és minden a helyére került. Persze az Árkádban rögtön több embert láttam, ott azért fellelhető az emberszerű egyedek népes tábora. Aztán a Ferencesek útcában is több ember volt, de ez se meglepő, hiszen az sétálóutca, tele cukrászdával, kávézóval. Gondolom hasonló a helyzet a Király uzcában, illetve a Szent István téren is. Hiszen tegnap kezdődött az ICWIP is ...

Nincsenek megjegyzések: