2009. július 18., szombat

Elhatározás ...

... és megvalósítása. Még Kuchary előtt elhatároztam, hogy amint vége a Phovának, nyaralásnak, akkor visszatérek egyéni gyakorlatomhoz, a Boruláshoz. Eddig tudtam arra hivatkozni, hogy Amithábát kell erőltetnem, fáj a térdem, ez-az, valami. De ez mind kifogás volt csak. Most nincs mire fognom, nincsenek kifogások, meg kell őriznem az inspirációt, azt a lendületet, amit Kucharyban kaptam. A tegnapi napot végigpihentem/aludtam (kellett, szükség volt rá). Ma meglátogattam szüleimet, voltam Pécsváradon. Így holnap semmi sem akadályozhat meg abban, hogy valamikor koradélelőtt lemenjek a centrumba borulni. Amúgy is az az elhatározás, hogy felhozom egy olyan szintre, amit minden gond nélkül tudok teljesíteni, és azt megtartom. Meglátom, hogy mi lesz, hol van a tűrőképességem határa. Aztán úgy néz ki, hogy holnap még lesz közös ebédelés is a Centrumban. Nosza, rajta ...

Nincsenek megjegyzések: