2009. január 4., vasárnap

Évvégi összefoglaló II.

A Szilveszter idén kivételesen (vagy inkább végre?) jól alakult, minden várakozásomat felülmúlta. Igazából nem vártam semmit, ne támasztottam elvárásokat. Csak annyit, hogy jól fogom magam érezni. Délelőtt kiugrottam PV-ra, Apámnak kívántam BÚÉK-ot, felmarkoltam a pogácsát, amit Anyámtól rendeltem, majd rövid tartózkodás után vissza Pécs.

Megkezdtem ilyenkor szokásos körutamat, találkoztam pár barátommal, akikkel az Óévben már nem fogok. Ez elég vegyes érzéseket(most nem fogok belemenni) váltott ki belőlem, de hamar átléptem ezeken, jól éreztem magam, és azon voltam, hogy ez így is maradjon.

Ezután kezdődött igazából a Szilveszter. Este 7kor a Centrumban (nem a bevásárlóközpontban) közös meditáció után meg lett terítve, és egy nagy, közös vacsorával megkezdtük az Óév búcsúztatását. Lencseleves, majd sütemények, rágcsák, előkerültek az italok is, mindenki igyekezett jól érezni magát. Nekem ez jól ment, ne mondom, hogy az elfogyasztott italmennyiség nem játszott szerepet benne, de azért túlzásba se vitem. Adott egy alaphangulatot, ami aztán végig megmaradt. Alapvetően jól éreztem magam, jó volt a hangulatom. Később átugrottunk a KINOba, ott volt egy kisebb (?) buli. Nem voltak túl sokan, de azért kevesen se. Még lehetett mozogni.

Éjfél előtt visszamentünk a Központba, éjfélkor élőben ment a stream Varsóból, ott mondta el beszédét Ole (2percenként elhangzott a Shut Up! felkiáltás tőle, akkora volt a hangzavar). Sajnos csak a felét éretettem, amit magam is ki tudtam venni, illetve a fordítás se volt mindig folyamatos. Amúgy sokra nem emlékszem belőle. Ja, éjfélkor nem a Himnuszt hallgattuk meg, hanem Bódhiszattva-ígéretet tettünk. Aztán a Mahakála-dalt énekeltük még el. Érdekes volt, de ugyanakkor jó érzéssel töltöttel. Utána koccintás pezsgővel, iszogatás még, beszélgetés, majd vissza KINOba.

A zene röviden, tömören, és őszintén megfogalmazva SZAR volt. De a népek jól érezték magukat, és éppen ezért annyira nem zavart senkit (na jó, egy picit mégis), hogy milyen a zene. Táncoltunk, szórakoztunk, röhögtünk, jól éreztük magunkat. Ja, és nem voltam atomrészeg, bár iszogattam. De azt ki is táncoltam magamból. Fél4ig bírtam a „megpróbáltatásokat”, akkor már kezdtem fáradni, el is köszöntem mindenkitől, mentem vissza a Központba a kabátomért. Onnan még haza, aztán alvás, pihenés.

Mindent összevetve jól éreztem magam, ez egy remek Szilveszter volt, 4 éve nem volt ilyen jó Szilveszterem (ha nem is a legjobb volt, de a legjobbak között van). Remélem, hogy ilyen kezdet után a folytatás is hasonló lesz. Ja, azért volt pár negatívum, bár inkább csak kellemetlenségek. Egyrészt sikerült még joban megfáznom, legalábbis rendesen berekedtem. Másrészt meg a szemüvegem eltört, azaz csak az egyik szára. Amúgy is újat akartam csináltatni, a régit meg megjavíttatom, az jó lesz tartaléknak. Az évvégére megcsappant anyagi tartalékok még jobban lesoványodtak, de hamarosan úgyis fizetés lesz megint, akkor majd minden helyreáll. És az élet megy tovább ...

Nincsenek megjegyzések: