2009. január 4., vasárnap

Évvégi összefoglaló I.

Karácsony után kicsit felgyorsultak a dolgok, események, de ez igazából nem volt gond, minden úgy alakult, ahogy azt szerettem volna. Még szombaton átvettem a kulcsokat Főbérlőimtől, és aznap este ott is aludtam már. Ennek köszönhetően résztvehettem a közös meditáción, ami után filmnézés volt a program. Persze miért is ne, a felénél bealudtam, és csak a végét láttam, de hát ez van, így alakult.

Vasárnap hazaugrottam pakolni, cuccaimat összeszedni, illetve csöppettakarítani is. A leghosszabb időt az íróasztal lepakolása, és a DVDlemezek válogatása igényelte, selejteznem is kellett. Közben megérkezett a fuvarom is, Apám unokatestvére segített a költözésben. Gyors pakolás, cuccok bezsákolása, majd autóba berakva minden. Minden cuccom, amit vittem, belefért egy Suzukiba, egy fordulóval megvolt minden. Nem dicsekedni akarok, de onnantól kezdve, hogy kipakoltunk, dolgokat felvittük emeletre, kb. másfél óra alatt mindent elpakoltam, helyére raktam. Kisebb gond volt a PCvel, de aztán az is megoldódott. Ennyire könnyen még nem költözködtem, pedig túl vagyok már pár alkalmon (sajáton és másén is).

Hogy milyen Pécsett lakni? Megint? Jó! Újra megvan a magánszférám! A szobámnak csak egy ajtaja van, nem átjáróház, bármikor el tudok vonulni, ha arra van szükségem. Megen önálló, független életet élhetek, a magam ura vagyok. Nem vagyok a távolsági buszokhoz kötve, megen belefolyhatok a pécsi életbe, eseményekbe. Megvan a lehetőségem az otthoni gyakorlásra, ha éppen úgy jön ki. Most több dolog nem jut eszembe ezzel kapcsolatban.

Ami viszont mégnincs, de kell, mert hiányát érezni fogom, az a NET. Az Információs Sztráda, az Adatfolyam, a Háló. Hamarosan valamilyen megoldást kell találnom. Mivel TV-t nem nézek, minden filmet, és információt onnan szerzek be, amire kivácsi vagyok. Majd beszélek ezügyben Főbérlőimmel. Biztos lesz valami megoldás.

Hétfőn még volt egy feladatom, amit elvállaltam, vigyázni Unokahúgomra. Nem volt különösen nehéz, inkább szórakoztató. Ja, állandóan Süsüt kellett nézni, mert most az a kedvenc (Öcsém átkoz is miatta). Anyámék átköltöztek az én szobámba, mert azt könyeb fűteni, majd tavasszal visszamennek a szobájukba. De akkor már a TV-t is át kellett telepíteni, antennát (koax) áttelepíteni/vezetni. Unokahúgomnak megpróbáltam elmagyarázni valamelyest, hogy én nem leszek mindig ott, de nem voltam benne biztos, hogy megértette-e. Mint kiderült, valamilyen szinten megértette, felfogta, még ha nem is a teljes valójában. Elvégre az unokahúgom, nem egy hülyegyerek!

Kedden felélesztettem régi, kedvenc szokásomat. Főztem! Ezt a szokást gyakoribbá kell tennem, szeretek főzni. És megy is valamenyire. Na jó, nem vagyok mesterszakács, de vannak elképzeléseim, van némi alaptudásom a konyhai tevékenységekkel kapcsolatban, majd szépen belejövök. Délután még rohantam egy nagyot, kisebb vadászat, 2 haverom meglátogatása Kertiben, illetve némi Szilveszteri előkészület, egyeztetések.

Nincsenek megjegyzések: