2009. január 15., csütörtök

Változások ...

Ahogy arról a múltkoriban beszámoltam, a Cégnél nagy változások voltak/vannak/lesznek. Azt tudtam, hogy így, vagy úgy engem is érinteni fog ezek valamelyike, a kialakult helyzet azonban engem is meglepett. Arra számítottam, hogy átállunk 3 műszakra, és maradok technikus. Arra is számítottam, hogy a létszámleépítés miatt engem is elküldhetnek, persze akkor jön a végkielégítés. De ami történt ténylegesen, arra abszolút nem számítottam. A helyzet az, hogy jövő 7től megen hibakereső leszek. Ezzel a lehetőséggel nem számoltam, nem gondoltam, hogy ez előfordulhat. Ez 2 rosszab lehetőség közül a 3., ami előfordulhatott. Nem örültem neki, nem dobott fel, annak ellenére, hogy továbbra is van munkám, van fizetésem (még!). Valahol bántott, duzzogtam is miatta magamban, sértette az önérzetemet. Ego-játék, nem más. Aztán elkezdtem nézni többféle szempontból. Egyrésztaz, amit fentebb is írtam, hogy még mindig van munkám. Olyan dolgokkal, készülékekkel kell majd foglalkoznom, amilyenekkel eddig még nem volt szerencsém, újabb tapasztalatok, ismeretek. Ha szerencsém van, illetve jol kezelem a dolgaimat, feladataimat, akkor a fizetésem sem lesz sokkal kevesebb. De ezt majd meglátom. Nem kell egyhelyben topognom órákon át, illetve kis területen mozognom. Megen Ülőmunka. Ez se gond, mertaz utóbbi időben a sok álldogálás odavágott a térdemnek elég rendesen, a 3. nap végére már minden baja volt, fogcsikorgatás, csillagok számolása is előfordult. Az is megfordult a fejemben, hogy így legalább nem rugtak ki közülünk senkit. Így is lehet az egészre tekinteni.

Mindenesetre ez a visszaminősítés nem tetszik, nincs kedvemre. Ezek után nem akarok túl sokáig itt maradni már. Tervek a közeljövőre, idei évre. Nekiállok pénzt gyüjteni, nyelvettanulni, lehetőleg angolt. Május végén ki akarok menni Spanyolba, Karma Guenbe, az 2 hét kb. Hibakeresőként talán még több esélyem is lesz rá, nagyob a létszám, mint a technikusoknál. Ha ez megvan, pénzgyüjtés folytatódik, majd nyár végén leszámolás indítása, utána irány külföld, ott keresek munkát. Megyek világlátni. Tudom, ezt már sokszor mondtam, de megkapta azt a bizonyos utolsó cseppet, ami hiányzott. Ja, hogy akkor miért nem megyek akár most? Azért, mert egyrészt nincs tartalékom, hiányzik a kezdő anyagi háttér. Másrészt el akarom kezdeni a Ngöndrót, és ha lehet, akkor az első gyakorlatot Őszre be is akarom fejezni, illetve a közeli állapotba akarom tudni. Ezek a terveim, amiket meg fogok valósítani.

Nincsenek megjegyzések: