2009. január 29., csütörtök

Főzőcske ...

Egyre inkább tetszik, hogy megen külön lakok. Önállóság, szabadság, függetlenség, és felelősség. Ezek jellemzik főként a dolgot. Sokat fogok tanulni az elkövetkezendő időkben, de ami számít, az az, hogy mit tanultam az előző próbálkozásomból, amikor először elköltöztem. Remélem, hogy sokat. Jó, már most is kellett kölcsön kérnem, hogy fizuig kihúzzam, de most azért, mert olyan költségem lett, amivel kevésbé számoltam. A következő hónap remélem, hogy jobb lesz.

Egyre többször főzök. És nem rosszul, legalábbis a tapasztalat ezt mutatja. Persz a korábban próbált kaják most is mennek, de van, amit most próbáltam először. Csilis babot is nemrég főztem előszőr, múltkor sajtkrémes tésztát csináltam (holnapra is ez a terv, olcsóból kijön), meg majd még alakul, ahogy jönnek az ötletek. Nem vagyok egy nagy leveses, illetve megvannak a kedvenceim. Mindenesetre még nem fogok leveseket főzni, de erre is találtam megoldást. Kipróbáltam a SMACK-féléket, és rájöttem, hogy nem is rossz. Olcsó, van választék bőven. És nem is rossz, elég jó az ízesítése azoknak, amiket kóstoltam. Holnap is ez lesz az egyik fogás. Ja, vasárnap, mikor otthon voltam, Anyám megdobott egy csomó kajával, többek közt rizsessel is. No, az ma került terítékre, persze jött az 5let, gondoltam mkicsit megbolondítom. Kevés hagymát, meg erőspaprikát olajon megpirítottam, majd rá a rizses, majd amikor átmelegedett, 3 tojást ráütöttem, plusz némi fűszer. Hmm. Nem volt rossz, és még nem is lettem tőle rosszul. Asszem megtaláltam az új hobbimat.

Nincsenek megjegyzések: