2009. január 29., csütörtök

Gyakorlatok ...

A Rövid Menedék végére érek lassan, szerintem ebben a hónapban be is fejezem. Mondjuk visszavan 2 nap januárból, de ez nem jelent problémát, kb. 1500 van vissza belőle, az meg nem mennyiség. Az is igaz, hogy ez még az egyszerűbb gyakorlatok közé tartozik, ez igazából egyfajta felkészülés, próba is, hogy a Ngöndrónak neki tudok-e állni. Úgy gondolom, hogy igen. A Ngöndró a 4 alapgyakorlat, aminek az első gyakorlata a Borulás. Hogy a többiek hogy csinálják, azt már láttam, de elképzelésem sincs még, hogy ezt hogy fogom megélni, megtapasztalni. Hamarosan megtudom. Annyira nem lehet nehéz, mert állítólag 2x annyira idős emberek is csinálják, mint én vagyok. Bár állítólag az EGÓ-t eléggé darálja, zúzza, amit az viszont rosszul vesz. Mondom, majd megtapasztalom. Mindenesetre még mindig azt mondom, hogy nem bántam meg döntésemet, választásomat, hogy erre az Útra léptem. Persze értetlenkedéssel, döbbenettel, zavarral folyamatosan találkozok. Engem ezzel kapcsolatban csak az zavar, hogy egyik haverom az, aki nem akarja elfogadni döntésemet. Még beszélni se akar nagyon róla, múltkor is terelt, zárt, amikor valamelyest szóba került. Mondjuk ő sokkal szkeptikusabb, mint én voltam, vagyok, és leszek. Ez van. Különbözőek vagyunk. Mindenki kezében ott a lehetőség, és a döntés, hogy mihez kezd az életével. Én vállalom a felelősséget döntésemért. Ha hibáztam (tudom, hogy nem), akkor csak magamat hibáztathatom. Senki mást.

Nincsenek megjegyzések: