2009. január 10., szombat

The Cleaner ...

Új, korábban rám nem jellemző dolgokat, szokásokat vettem észre magammal kapcsolatban. Igen meglepő észrevételek ezek. Elpakolok magam után. A mosatlan edényeket max. másnap reggelig hagyom szennyeződött állapotában, de általában használat után mosogatásra kerülnek. Igyekszek valamilyen szintű, mértékű rendet tartani magam körül, nem várom meg, hogy a szemetesből kifollyon/essen a szemét (a mosást nem említem meg, mert a tiszta ruha iránti igényem mindig is megvolt, korábbi különlakásom idején is mostam magamra). Nem, nem lettem rendmániás, a steril, laboratóriumi körülményeket nem szeretem. Csak ez korábban nem volt jellemző. Jó, egyrészt ott van az, hogy nem akarok Főbérlőimre rossz benyomást tenni. Másrészt könyebben tudok rendet tartani (valamilye szintüt), mint rendet tenni. Takarítani amúgy se szeretek igazából. De egy minimális odafigyeléssel, energiabefektetéssel ezt szinten lehet tartani. Ami viszont meglepett, az a mai nap eseménye, történése. Délelőtt lementema Centrumba gyakorolni, voltak ott mások is, így volt lehetőségem. Én hamarabb befejeztem a magam gyakorlatát, a többieket meg nem akartam zavarni, ezért egy idő után a konyháan kötöttem ki, majd azt vettem észre, hogy a használt bögréket, csészéket mosogatom. Hm? Én ilyet korábban nem nagyon csináltam, max. magam után mosogattam korábbi albérleteim során, otthonlakásom idején meg évente 1x, ha történt hasonló. És ami abszolút meglepő volt (?), hogy nem okozott különösebb nehézséget. Remélem, hogy ennél súlyosabb, extrémebb irányba azért nem fog ez elmenni. Bár ezt igazából magam sem hiszem, kizárt dolognak tartom. Gyanítom, hogy a korábbi tapasztalatok váltották ki ezeket a dolgokat (nem kis rendetlenségeket teremtettem magam körül, az Őskáosz ahhoz képest elég rendezett lehetett). Remélem, hogy lesznek érdekesebb változások, új szokások is.

Nincsenek megjegyzések: