2008. augusztus 30., szombat

Vatera ...

Ma feladtam a Djembe és a Didgeridoo árát, és postaköltségét, amit majd egy hete sikerült licittel megnyernem. Ez miatt viszont ne fizettem be a mobil-számlámat (Nagy büdös Lófaszt! Kit akarok átverni? Mert max magamat, de azt meg minek!) Na jó, megen ellinkeltem dolgokat, és valahol túlköltekeztem, elszámoltam magam. De még nem most, hanem hónappokkal ezelőtt. Szokás szerint. Pedig mindíg megfogadom, hogy mostantól más lesz, majd figyelek. De nem. Pedig jó lenne. Mert ha nem, soha nem fogok új monitort venni (LCDt, naná, hogy azt, mi mást?), soha nem fogok normáis fényképezőt (Nikon D40-es) venni, soha nem fogok eljutni Prágába, és soha nem fogok eljutni Amszterdamba. Meg még egy rakat helyre. Jó lenne, ha végre oda tudnék figyelni a pénzügyi helyzetemre. Pedig az utóbbi 1 évben kezd valamelyest helyrerázódni. Kezd. De még nem tart teljesen ott. Pedig mi mindenre lennék képes, ha rendesen kezembe venném a dolgokat ...

Nincsenek megjegyzések: