2008. augusztus 7., csütörtök

Csak úgy ...

Tennap mikor hazaértem, az a hír fogadott, hogy még mindig nincs netem. Faja. Fel is hívtam a Szolgáltatót, erre ők mondják, hogy hozájuk nem érkezett faxon semmi, ami azt igazolná, hogy befizettem volna bármit. Kibaszott Posta! Én nem ezért fizettem nekik 700 HUFt! Most majd anyám elküldi faxon megen, és remélem, hogy ma este már lesz netem. Kiba bürokrácia!

A másik, amit várok, az a fizetésem. Tennap már utalták, valamikor du., de ma reggel én még nem láttam a számlámon semmit. Csak minuszt. Nem igazán örülök neki. Mindenesetre eszembe jutott, hogy van TeleBankom, majd ebéd után azon leellenőrzöm az egyenlegem. Remélem pozitív eredményt fogok látni/hallani.

Ma lesz Öcsém, és Unokahúgom születésnapja. Délután/este lesz kisebb grill-party.Most örüllök, hogy nappalos vagyok, mert különben simán lemaradtam volna róla. Igaz, hogy így is csak este 7re fogok hazaérni, de legalább nem maradok le róla. Öcsémnek nem veszek semmit, mert Karácsonyig már mindent megkapott tőlem. Unokahúgom állítólag majd kap csúszdát, olyat,amit a házban is lehet használni. De ez majd kiderül. Ha nem, akkor majd nézek neki valamit, amit tud használni. Valami készségfejlesztő. Talán.

Nincsenek megjegyzések: