2008. augusztus 26., kedd

Didgeridoo ...

Azért ezt nem gondoltam volna még szombaton. Mert hogy valamikor 2-3 hete elkezdtem licitálni egy Didgeridoo-ra a Vaterán, és jó pár napig, vagy egy hétig én vezettem a licitet, akkori állapot szerint még az enyém volt, legalábbis esélyes voltam rá. Aztán valamikor múlt 7en rámlicitáltak töben is, és akkor úgy nézett ki, hogy esélyem nem lesz rá. Egyrészt azért, mert azt hittem, hogy sokan fognak rá licitálni, és túl drága lesz, nem éri meg nekem, másrészt meg úgyis leütik előlem, mert mikor vége van a licitnek, dolgozok. De nem így történt. Tegnap este elhatároztam, hogy megpróbálom elvinni, majd innen a Cégtől licitelek 1et. Ez ma ¾ 8kor meg is történt. Aztán a Sorsra bíztam a dolgot.Aztán 10 körül rá tudtam nézni gyorsan a mélemre, mert ha nyertem, akkor arról úgyis kapok értesítést. És láss csodát! Enyém lett a hangszer! Most már csak azt kell megvárnom, hogy az ember, aki eladta, hazatérjen szabadságáról, és lebeszéljük a részleteket a fizetésről, és a szállításról. Csak napok kérdése ...

Nincsenek megjegyzések: