2008. augusztus 6., szerda

Munkakedv ...

Igazából most elég kevés munkám van, de szerencsére tudom imitálni, hogy dolgozok. Nem is baj, hogy nem kell megszakadnom. Egy kis lazaság nappalosban soha nem árt. Hozzáállásom amúgy is problémás most, nem van kedvem dolgozni. Amúgy meg tuom, hogy ez el fog múlni, és műszak 2. felében rámszakad az összes eddig lappangó probléma. Najd próbálom nem felhúzni magam rajta.

Ja, már megen nincs netes hozzáférésem, most már innen sem tudom megnézni a méleket, meg az engem érdeklő dolgokat. Ez van. Azért remélem, hogy estére már lesz otthon netem, addigra visszakapcsolják. Most már kezdem érzékelni az elvonási tüneteket J Azért az mennyire érdekes, hogy amikor 10 hónapig nem volt netem, azt mennyire jól viseltem, de ha 1-2 hétre letiltanak, akkor az már gáz? Hozzászoktam, hogy ha valamire kiváncsi vagyok, akkor azonnal meg tudom nézni, rá tudok keresni. Vagy le tudom tölteni. Most meg? 2 hete nincs elérésem. Remélem, hogy ma már lesz ...

Nincsenek megjegyzések: