2008. augusztus 11., hétfő

Találkozás ...

Bementem Pécsre, intézni Bankos, Számlás dolgokat. Hogy megkönnyítsem dolgaimat a közeljövőben. De ez most nem lényeg. Utána mászkáltam Árkád, MediaMarkt, és összefutok régnemlátott szeszNővéremmel. Annak idején rengeteget buliztunk együtt, estétől hajnalig tartó ivászatok és partyk, rengeteg világmegváltó gondolat és elmélet kitárgyalása van mögöttünk. Aztán ő férjhez ment, megszűlte első leányát, aztán idén év elején a másodikat is. Ő megállapodott, családot alapított, én meg élem tovább habókos, bolond életemet, amit még mindig nem értek néha. Ez vagyok én. Követhetném példáját, ha volna kivel. De nem van. Ez van. De eljön majd még az én időm is, megtalálom a Nagy Őt (és nem M.A.-ra gondolok most, a Valkyrie-re, a Viking Hősnőre), aki elfogad majd engem, teljes valómban, és én is Őt. Hogy mikor? Bármikor. Ki tudja, mit hoz a holnap?

Nincsenek megjegyzések: