2008. augusztus 3., vasárnap

Tervek ...

Elkezdtem rövid, illetve középtávú terveket szövögetni, kovácsolni. Hogy milyen célokat akarok elérni. Hogy ezekmennyire megvalósíthatóak, az persze más kérdés. De jöjjenek sorban:
1. Gondoltam, hogy elmegyek Szigetre 1 napra, ami érdekel, amikor nekem tetsző programok lesznek. Ha már a BSről lemaradtam. Találtam is napot, el is kezdtem gondolkodni, tervezgetni, hogy miként legyen. Aztán pár napja elkezdtem kicsit reálisan gondolkodni erről. Vonat oda-vissza 9eHUF. Belépő 8eHUF. Ottani költőpénz, mert ugye kell enni, inni is, meg ha találok valami jó bulit, akkor ott meg "ereszd el a hajam" (hehe) típusú szórakozás legalább 8-10eHUF. Amikor összeszámoltam, kiderült, hogy kb. 30eHUF a vége. És mindez egyetlen napért. Áh, inkább kihagyom.
2. Halódik a monitorom, régi (majd 8 éves) CRT Belinea. Eddig jó szolgálatot tett, de már öreg szegény. Ideje nyugdíjba vonulni. Szeptemberre tervezek vásárlást, addigra összeszedem a szükséges pénzt, és az árak is esnek addig. De ez meglesz.
3. Tervezem egy nagyobb, komolyabb fényképező vásárlását, jelenleg egy Nikon D40-es az álomgép, ez is meglesz, még ha nem is mostanában. Kb 3-4 hónap alatt össze tudom szedni a pénzt rá. Az se baj, ha nem idén lesz meg. Most még jó a jelenlegi, de érzem, hogy ez kevés. Pláne, hogy nézegetem a képeket, amiket ezzel (Nikon L10) csináltam. Amilyen képeket én akarok csinálni, ahhoz kevés már. Majd ha meglesz az új, akkor ezt odaadm Anyámnak.
4. Eszembe jutott, hogy el kellene menni valamikor október-november környékén egy hosszú7végés külföldi kiruccanásra, mondjuk Prágába, vagy Amsterdamba. Inkább az utóbbi lenne az, amit szeretnék, de erre is kell pénz. Még nem tudom, hogy mi lesz, hogy lesz. Jó lenne még idén összehozni ezt. Persze kérdés, hogy anyagilag hogy tudom összehozni. Majd meglátom. Elméletileg nem lehetetlen. Tervezés folyamatban.
5. Még most nyáron el akarok menni valami koncertre, buliba, szeretném leengedni a gőzt, levezetni a felgyülemlett feszültséget, elégetni a felesleges energiákat. Mindezt a Nyár jegyében, hangulatában. Erre legnagyobb esélyem Siófokon van, Coke Club területén, vagy mi. Azon gondolkodok, hogy jövő szombaton felugrok Siófokra, egy napot eltöltök azzal, hogy jól érzem magam, aztán másnap vissza haza. Hogy ebből mi lesz, az még függ az időjárástól, anyagi helyzettől, és remélem, hogy mástól már nem nagyon. Ja, meg persze a program is számít, hogy mi lesz aznap. Mindenesetre ez is esélyes a megvalósításra. Még.
6. Megen kezd elegem lenni a Cégből. Terjengenek mindenféle pletykák megen, hogy leépítés lesz, elmegy a Cég Pécsről, meg mindenféle hasonlók. Nem mintha ez érdekelne, már voltak hasonló szóbeszédek máskor is. Csak már unom ezt az egész szarságot, ami itt folyik az utóbbi időben, és igencsak ideje van annak, hogy váltsak. Meg is írtam az önéletrajzomat,már csak fénykép kell bele. Regisztráltam netes munkakereső oldalakra is, oda is feltöltöm majd a CVmet. Meg elkezdek keresni munkahelyet. Egy helyet már találtam is, itt Pécsett, el kell küldenem a jelentkezésemet, aztán majd meglátom, hogy mi lesz. De lassan már az sem érdekel, ha teljesen más városban, megyében találok helyet. Azon is gondolkodok, hogy Kecskemét sem olyan rossz hely, ott is van lehetőség, sőt, Székesfehérváron is. De akkor is váltanom kell. Év végéig jó lenne. Persze az is kérdés, hogy ez milyen hatással van a fentebb felsorolt terveimre. Legalábbis a hosszabtávúakra.
7. Qrvára egyedül vagyok, és ez nekem NEM JÓ! Ez ellen is tennem kell valamit. Pl. megen elkezdek körülnézni társkereső oldalakon. Ha lenne netem, akkor már meg is tettem volna. De így, hogy leginkáb Melóhelyről tudok netelni, ahol Tűzfal véd az ilyen jellegű "ártó" oldalaktól, egyelőre esélyem, mint medúzának a Királyvízben. Erősen konvergál a nullához. De ezen is változtatni kell. Ha nem vteszek ezért semmit, akkor hamarosan teljesen becsavarodok. Már így is depressziós vagyok, csak még jól tudom kezelni, irányítani.
Nos, ezek a dolgok azok, amiket célként kitűztem magam elé. A megvalósításuk csak rajtam áll. Sorsom, és jövőm a kezemen van ...

Nincsenek megjegyzések: