2008. augusztus 11., hétfő

7végi ivászat ...

7végén hazajött egy régi cimborám, aki valamikor az év elején felköltözött Pestre, ott van a munkája. Illetve Pest-közeli helyen lakik. Fene se tudja, hogy van ez pontosan. Mindenesetre már fél éve nem találkoztam vele, úgyhogy itt volt a lehetőség, hogy ezt pótóljuk. Szombat délután bementem Pécsre, vettem 1 üveg Gint, meg Tonicot, mondván, hogy kisebb alkohlizálás lesz majd. Persze nem teljesen így alakult. Azaz mégis, csak nem a tervezett módon. Mert az lett a vége, hogy kocsmáztunk. Mondjuk jobb is volt, mintha fönt náluk lett volna az alkoholizálás. Kb. du. 6 után kezdtem, és olyan hajnali 1 felé hagytuk el az ojjektumot. Nem is tudom, mikor ittam utoljára ennyit. De jól éreztem magam. Jó volt a hely, a társaság, és a hangulat is. És, ha csak rövid időre, de újra együtt volt a Triumvirátus, a 3 Kopasz. Tegnap meg jött a másnap. Egyhe befolyásoltság, kisebb bizonytalanság minimális szédüléssel fűszerezve, de el tudtam viselni. Jó 7vége volt.

Nincsenek megjegyzések: