2007. október 9., kedd

Sungoo again ...

Ma teszteltem igazából előszőr rendesen a kis zenelejátszó kütyümet. Eddig csak "laboratóriumi" körülmények közt használtam, azaz otthon, ahol amúgy is csend volt, nem voltak zavaró tényezők, és nem is mozogtam közben. Ma lefele buszmegállóba, illetve befele céghez buszon hallgattam. Faja. Tökéletes hangzás, menetközben semmi zavaró tényez, csupáncsak egyvalamire kell figyelnem, hogy jönnek-e mögöttem autó, mert így nem hallom őket. Kicsit veszélyes, csak meg kell szoknom.  Buszra felszálva újra bekapcsoltam, csak 1x kellett hangosítanom, áthallatszott a Danubius rádió hülyesége, azt meg nem akartam, hallom/tam én azt már eleget. Onnantól kezdve max. számváltáskor hallatszott be valami, még kolegáim beszélgetését sem hallottam. Ami még nem volt, hogy ha csörög a telóm, akkor azt észreveszem-é. Majd kiderül, egyenlőre nem tom. Bár rezeg is, azt csak észreveszem majd. Meg kell, hogy jegyezzem, a basszus nagyon szépen átjön, dübörög rendesen. Az is igaz, hogy megfelelő zenét választottam. Na jó, ez nem teljesen igaz. Csak ma hallgattam Black Sun Empire-t, és nagyon megtetszett, úgyhogy másoltam is föl. Aztán amikor elindultam és bekapcsoltam a zenét, automatikusan azt kezdte el lejátszani. Ennek következménye az lesz, hogy kell még BSE-t fölmásolnom, még ha ez azt is jelenti, hogy lesz, amit le kell törölnöm. De sebaj! Gépen úgyis megvan ...

Nincsenek megjegyzések: