2007. október 5., péntek

Légi veszély ...

Ősz van. Ilyenkor megnő az esélye annak, hogy az embert támadás éri a levegőből. No nem szándékos, célzott, hanem csak úgy, véletlenül. Véletlen, hogy valaki éppen ott tartózkodik. Habár a támadás maga a Levegőből érkezik, mégse ez az elem a felelős érte. Inkább a Föld. Vagy ha jobban belegondolok, és a kínai őselemeket veszem alapul, akkor a Fa az az elem, ami a támadást intézi egészen pontosan a Vadgesztenyefa. Most érik a termése. És valahogy nem is igen akarok ilyenkor alattuk tarózkodni, vagy közlekedni. Pedig a Malom, és a házunk között van jópár, elég hosszan vannak az út mindkét oldalán. Nem is megyek mostanában a járdán. A végén még fejbevág egy gesztenye. Valahogy nem igazán örülnék neki. Ma reggel is mentem lefele a buszhoz, és többször hallottam, hogy potyognak lefele. Nem egyszer autók tetején kötöttek ki, hangosan kopogva. Gondolom, nyomokat hagyva maguk után. Ilyenkor az autójukat leparkoló sofőrök nem gondolnak arra, hogy megsérül a vényezés, a festés? Hogy ennek a javítása nem kis pénzbe kerül? Pár éve egyszer szakadó esőben, és közepes erősségü szélben keresztülmentem a Séta téren, siettem haza, éjfél felé. Közben folyamatosan attól tartottam, hogy egy gesztenye a fejemen fog kikötni, duzzanatot hagyva maga után, és kellemetlen fejfájást. De szerencsém volt, vagy megvédtek a szellemek, nem tudom, de egy se talált el. Akkor megfogadtam, hogy lehetőleg ilyenkor nem nagyon akarok Vadgesztenyefa alatt tartózkodni.

Nincsenek megjegyzések: