2007. október 1., hétfő

From Home ...

És most olyan dolog történik, ami már rég nem volt. Itthonról postolok! No igen, ez van, ha az ember a munkahelyi mélcíméről tud postolni, amikor éppen kedve van hozzá. Amikor meg itthon vagyok, akkor valahogy nem jut eszembe, lusta vagyok hozzá, vagy a kedv hiányzik hozzá. De most valahogy indíttatást érzek hozzá. Ki tudja miért ...


Már pár nappal ezelőtt olvastam valahol, hogy most pénteken lesz buli a RÁKban, ráadásul megen minőségi zenével, exkluzív fellépőkkel. Ahogy a ma kapott hírlevélben is írták, Kelet és Nyugat összecsapásának lehetünk a tanúi. Német, Román, és állítólag Indiai Dj-k fognak fellépni, és ahogy a linkelt mp3-akat hallgatom, nem is rosszak. Lehet, hogy lenézek, bár pénteken reggel kezdem a munkát, korán kell kelnem, hajnali 4kor. Mindegy ezt majd addig még meglátom. Mindenesetre nem lenne rossz elmenni, mert már idétlen idők óta nem voltam egy normális buiban, másrészt meg ha minden igaz, pár napon belül lenullázom az adósságom, a Diákhitelt. Ezt azért meg kellene ünnepelnem. Meg rám is fér, télleg. Mindegy, hamarost kiderül ...

Még mindíg tetszik a vidéki élet. A nyugalom, a csend, a tiszta levegő. Anyámék tervezik, hogy lesz kert, a terület felásása folyamatban is van, bár én eddig nem nagyon vettem ki a részem belőle, azaz egyáltalán nem. Vagy az időjárás szólt közbe (esett), vagy a munkám (nappalos, vagy iccakás voltam) vagy 1xűen nem volt hozzá kedvem. Az igazság az, hogy nincs nagy kedvem a földműveléshez, kertészkedéshez. Na jó, a kertészkedéshez még csak volna kedvem, de nem konyhanövény szinten, hanem dísznövények, bokrok, sövények. Esetleg. Mindenesetre a szülőkkel nem könnyű, az már biztos.

Amit most leghamarabb szeretnék a szobámban megcsinálni, az egy elválasztófüggöny, ami egyrészt eltakar némi fényt, és az esetleges mozgást, ha alszok. Mégis esztétikus, és dekoratív. 5let már van, csak meg kell valósítani. Csak sajnos ehhez pénz kell, ami egyenlőre még nincs. Majd körülnézek, mi mennyibe kerül. Kell függönytartó rúd, meg valamilyen függöny. Asszem majd jövő héten körülnézek.

Nincsenek megjegyzések: