2007. október 7., vasárnap

Mp3 Playa ...

No, hát ez is megvolt. Azaz megvan! Tegnap délben beugrottam Pécsre, a Mediamarktba. Eleget akartam tenni régi vágyamnak, hogy bármikor tudjak zenét hallgatni. Igazából nem tudtam, hogy majd milyet akarok venni, konkrét elképzelés nem nagyon volt. Tetszett a z iPod jellegű külső, esetleg ami mp4et is lejátszik, de 1részt úgyis a kínálat dönt, másrészt meg gondolta, úgyis megtaláljuk egymást. Nem csak én választok, hanem az is, amit vásárolok. Így alakult, hgy végülis egy Sungoo mellett döntöttem, a 7.01es modell személyében. Nem tud mp4et, nincs nagy, fényképet mutatni tudó kijelző, de 2GB a memória, van rajta rádió, beépített equalizzer, faja füles, és nagyon jól szól. De télleg. Ráadásul a külseje is dizájnos, barátságos forma, kellemes színösszeállítás (narancs-szürke), könnyen kezelhető, logikus vezérlés. Télleg jó. Tegnap délután fel kellett töltenem, powerrel, meg adattal, azóta tesztelgetem. Egyenlőre nincs vele problémám.
Ha már Mediában voltam, akkor kicsit körülnéztem, és vettem új billentyűt is. A régi már nagyon öreg volt, hiába rendelkezett multimédiás funkciókkal, meg egyébb plusszokkal, nem támogatta a WinXP, kemények voltak a gombok, meg már nagyon koszos is. A lényeg, hogy vettem egy újat, fekete, multimédiás, és progamozható gombokkal rendelkezik. Hangosítható, hallkítható, a fontosabb dolgok egy gombnyomással előhívhatóak. És tetszik is. Mindegy.
És megvettem még a GW kiegészítőjét, az Eye of the North-t. Előző hónapban már szerettem volna megvenni, de kihagytam, nem volt rá keret. Nem lehet mindent egyszerre. A fényképező is vár még egy hónapot, ha minden igaz. Meglátjuk, mi lesz ...

Nincsenek megjegyzések: