2007. október 4., csütörtök

Good News ...

Ma reggel, mielőőt bejöttem gyárba, megnéztem számlámat, ráutalták-e már a fizut. Első dolog, ami feltűnt, hogy nem minuszos a számlám, ennek megörültem, rögtön után pedig, hogy megláttam az összeget, meglepődtem. Mert hogy sokkal jobb lett a fizum, mint azt vártam, és egyáltalán, az elmúlt másfél évben meg se közelítette ezt az összeget. Na most a lehetőségek a következők. Elfelejtették levonni a Diákhitel fennmaradó részét (ekorát csak nem hibáztak?). Ebben az esetben nekem kell befizetnem csekken a hátralévő összeget, de még mindíg jól jöttem ki anyagilag. A másik lehetőség, hogy már levonták, de akkor meg iszonyatosan jól kaptam, vagy valamit elszámoltak. Mindenesetre 10re megyek munka/bérosztályra, és megérdeklődöm, mi is a helyzet. Remélem kedvező hírekkel fognak szolgálni. Utóbbi esetben ez a hónap bőséges lesz, még félre is tudok tenni, spórolni. Nyugodtan vehetek mp3 playert, GW:ENt, meg mittomén, még mit. Ja, és szombaton mégse túlóra, délelőtt, vagy délután mehetek be Pécsre költeni, vásárolni. Fényképezőn még gondolkodok, ha minden jól alakul, lehet, hogy előrehozom 1 hónappal.

Nincsenek megjegyzések: