2007. október 3., szerda

Bad day ...

Már tegnap este valahogy rossz érzésem volt a mai nappal kapcsolatban. Azzal kezdődött, hogy vacsora előtt apám ivott 1 kávét. Ezzel nem lett volna gond, de annyi már nem maradt, hogy én reggel (hajnalban) igyak egyet. Aztán éjjel nem tudtam rendesen aludni. Éjfélkor lefeküdtem, de 1kor még ébren voltam, és később is csak megszakításokkal tudtam csak aludni, azt is keveset. Gyanítom, hogy 2 óránál többet nem is sikerült aludnom. 4kor meg keltem. A reggeli kávéadagomat bent, a büfében intéztem, ott rögtön 2-t vettem, azt hamar el is fogyasztottam. Ez csak annyiban segített, hogy félautomata üzemmódban működtem. Ráadásul az éjszakás kolegától örököltem pár munkát, azokat is meg kellett oldani, illetve ezekhez még kaptam párat. Ja, és akkor még ott van az is, hogy másik műszakból hibakereső kolega lebetegedett, ezért én műszakomból lett megoldva a helyettesítés, mondván, hogy én úgyis értek hozzá, majd a saját munkám mellett azt is megoldom. Na ja! Az első kisebb lélegzetvétel kb. 10kor volt, ettem valami péksüteményt, és elmentem cigizni. Ma reggel azt is vettem, éreztem, hogy szükségem lesz rá. Ebédig egyébbként meg se álltam, addig folyamatosan volt valami munka. Ebéd után azért már rá tudtam nézni a kiesőkre, hibásokra, lassan, de biztosan javítottam. Már ha nem kellett éppen hivatalos munkámat végeznem, vagy ez végett ugrálnom a különböző állomások között. Ja, és mindezt 1 fizetésért, pedig 2 ember munkáját vágzem a mai nap. Ja, meg holnap is. Az egyetlen jó hír a mai nap, hogy utalták a fizetést, tehát holnapra nekem is számlámon lesz. Költhetek majd! Szerettem volna pénteken már, de ez valamelyest elmarad, mert valszeg szombaton lesz túlóra, és nekem kell bejönnöm, tehát a péntek esti buli kimarad. Pedig ... Jó lett volna elmenni, de így kimarad. Mint az utóbbi 3-4 hónapban általában. Nyaff! Fáradt vagyok, és nem kicsit. Mire vége lesz ennek a napnak, zomboid állapotban fogok tartózkodni.Ja, és műszak végén földreborulok, hálaimát rebegek az Égiekhez, hogy engedték eljönni a műszakváltás időpontját.

Nincsenek megjegyzések: