2007. október 5., péntek

7vége ...

Habár holnap mégse kell bejönni dolgozni, egyre valószínűbb, hogy este nem megyek buliba. Vagyok annyira fáradt, hogy inkább kihagyom, teljesen felesleges. Annak nincs értelme, hogy odamegyek, és pár óra múlva már nem akarok ottmaradni, mert alig bírok ébrenmaradni, de buszom csak korán reggel indul. Mire hazaérek (mert haza kell mennem), fáradt leszek, álmos (még ha nem is bírok aludni), büdös (ezen egy fürdő segít), és nem akarok igazán embereket magam kkörül. Hát még egy mozgó, hullámzó, energiától lüktető tömeget! Amúgy is, holnap be akarok menni Pécsre, akarok venni mp3playert, telefonszámla befizetni, meg ezt-azt, apróságot venni. Jut eszembe, kell vennem füstölőt, meg gyertyát. Jó pár évvel ezelőtt vettem egy gyertyatartót még Finnországban, olyat, amit akkor már évek óta akartam. Kovácsoltvas, fekete, kó a formája, és a stílusa is. Ha működőképes, inkább azt használom a szobámban, minthogy fölkapcsoljam akármelyik lámpát is. Elég nekem a mesterséges fényből itt bent, a gyárban.

Elméletileg holnap meghozzák a tüzifát hozzánk, valamikor dél körül, de inkább koradélután. Apám jelezte is, hogy szüksége lenne délelőtt a segítségemre, de akkor nekem nem jó, Pécsett leszek. De délután már otthon leszek, az akkorra tervezett programomat inkább halasztom máskorra, ráér az később is. Inkább segítek a farakodásban, pakolásban, és ha lesz, darabolásban is. Ezt szívesebben csinálom, minthogy ásózzak a leendő kertünkben. Apámnak mondtam, hogy majd segítek, de eddig valahogy mindíg elmaradt. Nem nagyon törtem magam, hogy ásóközelbe kerüljek. múgy is a föld apám szerint szinte betonkeménységű. Legalább elvan vele 1 darabig. De azért télleg kellene egy keveset nekem is besegítenem. Igazából egyre kevesebb kinti munka van, amit bent kell csinálni, azt szinte bármikor lehet. Még mindíg nem álltunk neki apámmal kialakítani a kazánházban a műhelyrészleg-szerűséget. Pedig kellene, legalább mindennek ki lehetne alakítani a helyet, minden szerszámnak, hogy lehetőleg 1 helyen lesgyenek, rendezetten. Kell csinálni satupadot (hehe, csak föl kell szerelni a satunkat az egyik ottlevő asztalra), valami munkaasztal-szerűséget, szerszámtartót, vagy szekrényt (az is van, csak helyet kell neki csinálni, és falraszerelni), illetve valami delejt varázsolni arra a részre, meg normális világítást. Ez iagazából nem egy nagy munka, csak kicsit macerás. Meg kell csinálni neki a helyet, kitakarítani, kiüríteni, aztán berendezni. Lehet, hogy ez későősszel lesz. Novemberben mondjuk.

Nincsenek megjegyzések: