2007. szeptember 3., hétfő

Utazok ... vagy mégsem?

Ma észrevettem, hogy nem azokra a napokra vannak kiírva a járatok, amivel bejövök dolgozni, amikre kell, hanem teljesen másra. Például szerdára, amikor is pihenős vagyok. Vagy nappalra, amikor éjszakás vagyok. Pedig 2 hete, hogy jeleztem, augusztus eleje óta másik műszakban vagyok. Akkor le is rendezték az egészet, még azt is mondtam, hogy szeptember is ilyen lesz. Erre tessék. Reggel telefonáltam is az adminisztrátornak, mondta, hogy intézkedik. Erre most meg az derül ki, hogy a holnapi járat és időpont megvan, de a mai hazamenetel még nem tisztázott. Állítólag ez hamarost kiderül. A másik érdekesség, hogy az a busz, amivel eddig utaztam, az ma hazafele elmegy Martonfára, majd onnan elméletileg Csobokapusztár, ami valahol Barcs közelében van, teljesen ellenkező irányba, mint Pécsvárad. Ja, és csak onnan megy Váradra, és tovább. A tervezés magasiskolája, de komolyan. Ez legalább ásfél órás csúszást eredményez a megszokotthoz képest, és mindez 1 ember miatt. De valószínű, hogy a sofőrök megbeszélik 1más közt. Mindenesetre érdekes ...

Nincsenek megjegyzések: