2007. szeptember 7., péntek

My dog ...

Azt kell, hogy mondjam, a hét nem volt eseménymentes, unlamas. Kedden ippeg, hogy kiléptem a gyárból, és már csörgött is Anyám, hogy kutyánk, Koppány elszökött, de úgy, hogy valszeg a nyakörvét is elszakította. Mondtam neki, hazaérek, megnézem, mit lehet tenni. Hazaértem, megnéztem. Semmit. Télleg elszakadt. Akkora gond nem volt, mert nagyrészt öcsémék udvarában tartózkodott. Azaz akkora gond nem volt, egészen reggelig. Akkor történt az, hogy öcsémék udvarába betévedt, és nem előszőr egy Pit Bull keverék, vagy mi. A fő probléma az volt, hogy most ott volt Koppány is, aki viszont Roti-Kaukázusi farkasölő keverék. Jámbor egy jószág, csak védi a "falka" területét. Neki is ugrott a birtokháborítónak, öcsém alig tudta szétválasztani őket. SZegény Koppány a küzdelem után sántított a jobb melső lábára, és az egyik hátsót is húzta egy csöppet. De a lényeg az, hogy a behatoló dög szarabbul járt, állítólag vérzett a nyaka, meg a feje is. Utóbbi öcsém állítása szerint benne volt Koppány szájában. Ezek után reggel mehettem venni új nyakörvet, ám a szakboltban lévő hölgy azt tanácsolta, hogy inkább csináltassak egy jó erőset a szomszédban (a boltja szomszédságában), a cipésznél. Ideiglenesen vettem 1 nyakörvet, mert csak délutánra lett kész. A vicc az egészben az, hogy másnap reggelre azt is tönkretette, és megen átszökött öcsémékhez. No, mindegy, most az új nyakörv van rajta, ami télleg bazi erős, és a csat, meg az egyébb fémrészek a régiről kerültek át. Most, hogy ezt leírtam, eszembe jutott a Gyalog galopp. Vajh miért? Mindegy. Szerencsére úgy tűnik, hogy a sérülése is szépen gyógyul, de ezt azért még ellenőrizni kell. Mindenesetre a kerítést mihamarabb meg kell javítanunk.

1 megjegyzés:

D. Chopperfield írta...

"...Elnyelte a mocsár.
Tehát építettem egy újat. Az is elsüllyedt.
Építettem egy harmadikat. Az leégett, összedőlt, aztán süllyedt el.
De a negyedik, az megmaradt!"

Erre célzol? :D