2007. szeptember 10., hétfő

"Nekem ma nem is kellett volna bejönnöm!"

Akárcsak Dante a Clerksben, én is ezt hajtogatom ma, egyfolytában. 1ik kolegámnak gondja van a körmével(nem akarom tudni, hol, melyik, és pontosan mit fognak vele csinálni), és műtik. Ezért ma én jöttem be helyette, nappalosba. Pedig ezen a héten nem is kellett volna jönnöm, szabadságot vettem ki a munkanapokra. De így jártam. 20 perccel kellett korábban kelnem, és rányomta bélyegét az egész napomra. Úgy érzem magam, mint 1 holdkóros, vagy mint 1 drogos. Most is simán eltudnék aludni, ha lehetőségem lenne rá. Majd hazafele a buszon, úgyis Országnéző körútra megyünk. Csak 20 perccel tart tovább az út. Mire hazaérek, valamelyest ki is alszom magam, utána meg egy jó darabig még bírom ébren. Majd játszok, mozizok, vagy valami hasonló, és "lazulás". És már csak kevesebb, mint 2 óra van vissza ...

Nincsenek megjegyzések: